KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Szkoła

logo

WAŻNE

Szanowni Państwo,

w związku z zagrożeniem zachorowania na koronowirusa, informuję, że:
• przedłużono rekrutację do oddziałów przedszkolnych i klas pierwszych,

pobierz załącznik: NOWY HARMONOGRAM - REKRUTACJA DO PRZEDSZKOLI I ODDZ. PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
pobierz załącznik: NOWY HARMONOGRAM - REKRUTACJA DO KLAS I W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
• wydłużono termin przesyłania wniosków o przyjęcie do klas IV sportowych.

1. Klasa sportowa szermiercza:

• Scan podpisanego wniosku i pozostałych dokumentów można przesłać na adres e-mail szkoły: sp340@edu.um.warszawa.pl - do 18 maja br. tj. przed przystąpieniem kandydata do próby sprawności fizycznej. Klasa pierwsza i oddział przedszkolny:

2. Klasa pierwsza i oddział przedszkolny:

• Rodzice, którzy nie zarejestrowali wniosków w systemie i nie przesłali ich do szkoły pierwszego wyboru będą mogli to zrobić w terminie do 23 kwietnia br.

• Możliwość rejestracji wniosków w systemie rekrutacyjnym zostanie ponownie uruchomiona 30 marca br. o godz. 13.00.

• Do 23 kwietnia br. przedłużono również termin na uzupełnienie braków we wnioskach już złożonych.

• Dokumenty (skan wniosku i pozostałych dokumentów) można przesłać na adres e-mail szkoły: sp340@edu.um.warszawa.pl

• Rodzice, którzy już złożyli wnioski nie muszą ponownie ich składać.

• Wnioski /zgłoszenia muszą być podpisane przez obydwoje rodziców, a dołączane dokumenty potwierdzone przez Państwa za zgodność z oryginałem.

3. W przypadku niemożności otrzymania z zakładu pracy zaświadczenia (kryterium ,,dziecko, którego oboje rodzice/opiekunowie prawni pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub działalność gospodarczą”), szkoła będzie przyjmować oświadczenia rodziców o późniejszym dostarczeniu zaświadczenia z zakładu pracy. Proszę pobrać oświadczenie z pudełka, podpisać i włożyć do kopert wraz z ze składanymi dokumentami. Można również napisać oświadczenie o późniejszym dostarczeniu dokumentów z zakładu pracy, podpisać je i wysłać skanem drogą mailową na adres szkoły: sp340@edu.um.warszawa.pl.
4. Informacje na temat zmiany zasad rekrutacji do przedszkoli i I klas szkół podstawowych, w związku z koronawirusem w Polsce (informacja w języku polskim, angielskim, ukraińskim i wietnamskim) znajdują się na stronie: https://edukacja.warszawa.pl/dla-ucznia-i-rodzica/rekrutacja/przedszkolaki/22121_zmiana-zasad-rekrutacji-do-przedszkoli-i-i-klas

5. W innych sprawach interesantów prosimy o kontakt mailowy z placówką: sp340@edu.um.warszawa.pl lub telefonicznie (22) 546-61-20.

6. Budynek B jest zamknięty.

7. Wyżej wymieniony sposób załatwiania spraw i organizacji pracy placówki przewidziany jest do odwołania. W przypadku zmian będziemy publikować kolejne komunikaty.

Życzymy wszystkim zdrowia. Do zobaczenia.
dyr SP 340 p. Małgorzata Antonowicz
na stronie opublikowała Agata Ziemek

BUDYNEK A ul. Lokajskiego 3 ( wejście od ul. Przy Bażantarni)
telefon i telefony wewnętrzne: (22) 546-61-XX (XX to nr wew.)
* sekretariat - wew. 20
* kierownik administracji - wew. 28
* kierownik świetlicy - wew. 41
* pedagog kl. 4-5 - wew. 32
* pedagog 1a, 1b, 1c, 1d, oraz wszystkie klasy II i III - wew. 33
* pedagog oddziały przedszkolne oraz klasy 1e, 1f, 1g i 1h - wew. 23
* logopeda: p. Małgorzata Arciuch - wew. 34
* logopeda: p. Paulina Molendowska - wew. 30
* pokój nauczycieli świetlicy - wew. 42
* pokój nauczycieli klas 0-3 - wew. 39
* pokój nauczycieli klas 4-6 - wew. 45
* pielęgniarka - wew. 31
* dozorca - wew. 29
* psycholog szkolny - wew. 24

e-mail: sp340@edu.um.warszawa.pl

BUDYNEK B ul. Lokajskiego 3 ( wejście od ul. Belgradzkiej)
telefon i telefony wewnętrzne: (22) 816 80 01 
* wew. 21 – sekretariat
* wew. 24 – pedagog, psycholog
* wew. 25 – pielęgniarka
* wew. 26 – pokój nauczycielski
* wew. 27 – biblioteka
* wew. 31 – kierownik gospodarczy

faks +48 (22) 648 51 30

email: sp340@edu.um.warszawa.pl